Innan jag går vidare, och lämnar allt, måste jag skriva detta..

Efter det här inlägget, kommer jag inte lägga ner mer tid på dig eller vad du gör i ditt liv. Det du har gjort nu är riktigt dåligt gjort. Att kunna med att ringa mig ena dagen och säga att du fortfarande gillar mig och att det inte finns någon annan, för att sedan gå tillbaka till din livboj eller vad man ska kalla det, och sen bli tillsammans med tjejen? Det jag tycker är fel, är att du kommer såra den flickan du är med nu, för hon är bara din reserv. Du ville ha mig från hela början, men när jag började tveka och inte visste vad jag ville, tog du en annan istället. Du blev tillsammans med henne. Det kunde inte ens gå ett dygn innan du hittade någon annan. Självklart är jag sårad, men jag gråter inte över detta.. Men jag är sjukt besviken på mig själv att jag trodde på det du sa till mig. Du sa att du gillade mig, att du skulle vänta på mig. Mycket strulade sig, men du sa fortfarande att jag var som en drog för dig. Jag var nog inte så beroendeframkallande för dig som du själv trodde. Jag kan inte hjälpa att jag inte kan bli kär i folk över Internet, eller kan säga att jag älskar dig. Jag kan inte hjälpa det, och jag är ledsen att jag inte var som du ville att jag skulle vara. Men nu har du gjort ditt val, du har gått till en annan och det får du stå för i framtiden.

Jag vill bara att du ska veta att jag är inte arg eller ledsen, bara väldigt väldigt besviken och du har lekt med mina känslor. Det gör man om man går från en tjej till en annan och det är inte rätt. Jag vet fortfarande att jag inte är helt oskyldig, men det är inte du heller. Men jag hoppas du får det bra tillsammans med din nya tjej, jag visste att du skulle hitta någon annan snabbare än vad du trodde. Jag bara visste det. Jag var inte på riktigt för dig, jag var bara någon som fanns där tillfälligt för dig. Men att veta att du är lycklig gör mig lättad. För jag är hellre den som är sårad, än den som sårar i slutändan.. Ta hand om dig, mer kommer du inte höra av mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0