Inomhus igen

Ja, det var verkligen inte kul att kolla på när några ungar spelade brännboll. Kunde ju varit med, men nej tack. Har alltid varit sämst på att skjuta iväg bollen eller vad det är. Så jag satt vid min mamma, pappa och min andra bror och glodde. Det sprang en spindel på vår filt hela tiden och det var ju ingen nöt som kunde ta bort den.. usch. När solen gick ner bakom träden så gick jag hem, tog ju en halv sekund att gå så det spelade ingen roll. Mamma lovade mig 100 ;- om jag följde med, så vad gör man inte.. haha. Aja, vet inte vad mitt humör har för nivå just nu, det är väll lite blandat antar jag. Ska iallafall till Linn imorgon och det ska bli sååå underbart.. bara komma bort från Göteborg och glömma bort livet för en helg och festa festa festa! Det gillar vi.

Jahaow, vet inte vad jag ska göra nu men ja. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0