Inomhus nu !

Kom precis in, har suttit ute lite med min mamma och pappa och pratat om lite olika saker. När mamma satt med så var det bara en massa oseriöst prat, omoget prat helt enkelt! De som känner mig och min familj vet nog hur vi kan vara, som om vi vore 10 år fortfarande. Inget fel på det, men vissa uppskattar ju inte det alltid. F*ck'm. Sen skulle mamma in på toaletten, men fastnade väll där i 1,5 timma? För hon kom inte tillbaka ut iallafall, haha! Så jag och pappa satt och pratade rätt länge då alltså om lite mer seriösa saker, kändes skönt för om det är någon jag kan prata seriöst med så är det min pappa. Vi alla har ju vår seriösa sida, och vår oseriösa, och min pappas båda sidor är väldigt starka, och det gillar jag. Ser upp till honom verkligen efter allt. Så puss på det. Nu ska jag stanna inomhus tänkte jag, och ska även lägga mig i tid.. kanske? inte. Men men, kommer iallafall finnas på datorn fortsättningen av kvällen. Klockan är ju snart 22.30, tiden går snabbt när man har roligt.

haha, hittade den här bilden som adnan gjorde till mig för ett tag sen ! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0