Jag känner mig.. tom

Legat här i sängen sen klockan 10 i morse och inte gjort något. Har inte ätit sen jag var i Varberg igår, det finns ingen matlust. Tycker absolut inte synd om mig själv, tycker hela den här situationen är sjukt jobbig. Jag är nog inte den enda som inte mår bra, förlåt.. Jag vet inte hur jag ska hantera detta, jag orkar inte mer problem. Jag tror jag för med mig problem vart jag än går.

Resten av dagen kommer det inte hända så mycket, ska väll ligga här bara och tänka över allt. Vädret passar ju iallafall in. Blir väll förmodligen så att man är hemma imorgon också, och kanske drar till skolavslutningen på onsdag. Rolig start på sommarlovet.. you can put the blame on me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0