Jag tänker aldrig mer bli sårad på det här sättet

Jag gick igenom att lämna en kille som betydde allt för mig, som jag var tillsammans med i 3 år.. som var något av det jobbigaste jag gjort. Jag bröt kontakten med honom för din skull, du bad mig aldrig om det men jag gjorde det ändå. Jag dög ändå inte, för jag tyckte allt gick för snabbt och jag ville ta det lugnt.. Aldrig förr har jag blivit så pressad som den här månaden. Jag kan inte ta att en efter en ska såra mig, förklara för mig att man kan dra åt helvete men sen få höra något annat. Jag vet att jag inte gjort rätt heller.. men det var inte meningen. Nu är allt 'slut', för nu vill iallafall inte jag mer, jag orkar inte mer skit. Jag vill också må bra, för en enda jävla gångs skull vill jag få må bra. Låt mig må bra. This is the end.

Kommentarer
Postat av: Simon Erövraren

jag lovar dig, alla är inte likadana

2010-06-09 @ 11:10:28
URL: http://paradigmen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0