Jag vill !




Oh ja, om jag bara hade varit 18 så hade jag sökt på en gång. Tänk vad roligt det hade varit, bara leva livet och störa sig på folk, sjukt kul. Sola, bada, party men också mycket intriger och tävlingar. I like. Hade nog kunnat spela ett fult spel om jag bara hade velat ;) Synd bara att jag inte fyller för ens i september.. Aja, får väll bli nästa år igenom det fortsätter. Men något jag aldrig skulle kunna göra i tv är att ha sex. Tänk familj, vänner och släktingar som sitter och kollar på programmet.. + att det kommer finnas för evigt. Nej tack, vill inte att någon ska kolla på det. Förstår ärligt talat inte hur de som gjort det kan med. I senaste säsongen gjorde väll samtliga de? Ganska många iallafall, men det är ju bra underhållning och man blir känd, men om jag nu skulle bli känd hade jag aldrig valt det genom de sättet. Då sitter jag hellre hemma framför datorn och bloggar. Haha.

Vet du någon som ska söka? Man har ju hört att Kissie ska, eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0