Läskig räv !

Det var en räv utanför vårat hus innan, och det är väll rätt så ovanligt med rävar i ett villa område? Det enda som finns här är lite små skogar, inga större alltså. Men sen kom jag på att det inte är något att vara rädd för, har ju sett filmen Micke och Molle, och där är Micke snäll, hihi. Aja, nu börjar jag bli långsam på att ladda upp inlägg, för det här inlägget har legat och skräpat i några timmar nu, my bad ! Men yao, har pratat med lite nice folk i luren och sånt idag. Ska snart dra mig tillbaka, men måste dock vara uppe en stund till av en jävligt jobbig anledning som jag inte orkar snacka om. Men ja, om jag inte hinner ladda upp ett till inlägg så säger jag godnatt så länge. Puss på er

waow nya bilder yao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0