Min dag..

Jag vet inte vad jag ska skriva.. vad har hänt idag? allt och lite till kan man väll säga. Var i skolan som vanligt, men åkte tidigare för jag orkade inte.. Åkte hem till Michelle, fixade oss och åkte till Uddevalla för Michelle skulle till sin pojkvän och jag skulle.. jag vet inte, vara en idiot antar jag?! Hade iallafall kul med Michelle och Erik som fick mig på bättre humör ett tag iallafall.. Satt iallafall och grät hela bussvägen hem, ringde Linn och pratade.. Grät ännu mer, känner mig inte hel. Ord tar ganska hårt på mig, värre än vad ni kanske tror. Jag tar åt mig som in i helvete, och jag tar allt folk säger till mig på allvar. Gråter nu med, första gången riktigt mycket på länge.. Jag är inte stark, kommer aldrig vara och har aldrig varit. Det är så här jag är, och det passar aldrig.. förlåt för jag är som jag är. Jag ska bättra mig.. jag lovar att jag ska ändra mig till något bra, så någon gillar och accepterar mig, och inte lämnar mig.


Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till
Där jag kan glömma att du lämna mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0