Mysa i sängen nu, tihi

Filmen jag såg tillsammans med pappa var faktiskt bättre än vad jag trodde den skulle vara, så den rekomenderar jag verkligen, trots att den var från 1994 :o brukar hata filmer som är gjorda under 2000 talet, men den här var faktiskt bra, lite sorglig men bra. Gråter typ inte över små saker längre, har liksom stängt av allt nu för tillfället. Tänker på saker som är jobbiga, men ingenting kommer ut från mina ögon. Kanske lika bra det? Men yao, imorgon ska jag försöka hinna med att sola, och jag ska även åka buss med min pappa som typ aldrig åkt buss? Han ska nånstans med jobbet och behöver hjälp att hitta dit, haha! Senare åker jag hem till Lisa förmodligen, partaj !

Nu måste jag gå upp till mitt rum, och kommer säkert kolla på den mosade spindeln som jag rullade över med min (HAHAH tänkte skriva rullstol) datastol innan, så om det blir regn imorgon, blame it on me. Spindeln va fett äcklig, och jag vågar inte ta bort den, usch den är ju mosad :o haha. Men godnatt på er sötnosar, ta vara på det ni har, för ni vet aldrig när personer sviker en och försvinner!


Finns liksom ingenting att säga mer ..

dont make me believe again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0