Nahe, då vart det såhär istället.

Jag undrar seriöst vem som leker med vem egentligen? Att ge en falska förhoppningar och få höra hur mycket man betyder, för att sen ge upp? Jag må ha gjort fel, men jag har aldrig gett upp, jag har bara varit osäker. Du har gett upp, och vill du ha det såhär, så ska du få det såhär. Tror säkert du kan hitta någon annan väldigt snabbt.. eller hur? Jag var iallafall ärlig mot dig och berättade allt, och sa att jag inte visste hur jag ville ha det, sen fick jag panik och avslutade allt väldigt plötsligt men det är enbart för jag är osäker på allt. Men du ger det inte ens en chans längre, så ta dina gulliga ord och säg till någon annan som tror på det istället, för mig lurar du inte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0