Nu åker jag !

Ska gå hemifrån nu om ungefär 5 minuter, ska till bussen och åka direkt till Frölunda torg och handla mat tillsammans med Emelie och Lisa. Mys! Därefter åker vi nog hem till Lisa, tar det lugnt och sen fixar vi nog oss förmodligen, för nu är jag allt annat än fixad, haha. Men ja, vad kan man skriva mer? Hoppas på en sjukt bra kväll iallafall, vädret är på min sida för en gångs skull så det får ja väll vara tacksam för.

Men ni som känner mig, jag finns på mobilen hela kvällen så det är bara att ringa eller smsa så svarar jag. Hoppas ni alla får en riktigt bra midsommar! Puss på er.

woohoo


Kommentarer
Postat av: lucke

Glad midsommar :D

2010-06-25 @ 12:08:23
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0