Nu är jag trött ...

Yao, for real är jag faktiskt trött vid den här tiden, rätt så ovanligt för att vara jag faktiskt. Kvällen har varit helt okej och jag fick mig några skratt i telefon innan, haha pratade med alex om när man fastnar i hissar, bussar, rulltrappor.. hahahaha ligger och skrattar åt det nu. Skrattar mest åt det Alex berättade om tjejen som fastnade med sin kjol i rulltrappan, hahahaha. Sjukt roligt. Ajaa, ska stänga av datorn snart och sova skönt och länge imorgon och hoppas på att jag mår bättre då. Mår ju faktiskt redan bättre nu (a) Men jag kan vara hemma från skolan ändå tycker jag, tihi. Puss puss & godnatt.

en fjortisbild får man bjuda på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0