Nu börjar jag bli trött..

Ligger i sängen och pratar med Alex i telefon. Eller ah, pratar och pratar. Alex har ju somnat som vanligt och ligger och mumlar, snarkar etc.. haha lite kul. Men ah, ligger och hostar och nyser hela tiden typ, men han i luren verkar inte vakna av något (a) Ska nog sova snart, eller nja.. kanske iallafall, haha. Blir ju ingen skola för mig imorgon heller, men på onsdag känner jag mig tvungen att dra mig till skolavslutningen, tror inte jag har missat en enda skolavslutning i hela mitt liv, så den traditionen får man bara inte bryta. Kommer ladda upp en bild på min avslutninsklänning imorgon eller så, den är sjukt fin! Puss puss, hörs kanske senare.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0