Oh vilken .. snurrig dag

Var ju som sagt på Liseberg idag med min mamma och två bröder. Vi hade faktiskt riktigt kul, men ingen kunde ju undvika konflikter, haha speciellt inte jag och min ena bror. Åkte hemifrån vid 12 idag, och kom hem nu för en 15 minuter sen. Så är sjukt trött och vill bara sova, men det har hänt massa saker nu och jag kan inte göra ett skit. Kul. Men iallafall så har dagen varit bra, och snart är det ju även midsommar! Galet nice! Min bror vann även stjärnvinst på kexchoklad, haha så nu är iallafall han lycklig. "Bästa dagen i mitt liv" sa han ;D


Om du ser detta, vart du än är. Åk hem igen! Du mår bättre bland folk som bryr sig om dig och står dig nära. Jag vet att du har haft det svårt nu det sista, men du måste kämpa vidare för din egna skull. Folk bryr sig om dig och letar efter dig, och du gör mig riktigt orolig när du helt plötsligt stänger av mobilen medan vi pratar. Hör av dig, vi är oroliga.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med Liseberg. :P

2010-06-24 @ 11:53:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0