Populärt ja

Jag är så sjukt trött, huvudet snurrar och mina ögonlock är mer stängda än öppna. Min bror sitter brevid mig och spelar GTA, och jag halvligger i soffan och känner att jag dör vilken sekund som helst. Känner ett svagt illamående i munnen, kanske för att jag åt så mycket? Eller ja, mycket och mycket, går väll att diskuteras.

Förövrigt så ska jag nog inte göra ett skit mer idag eftersom jag är så sjukt seg i huvudet. Ska nog bara kolla film och sitta vid datorn. Ska även sova lite snart, iallafall lägga mig ner och vila mig lite. Imorgon är det släktkalas för min äldsta bror som fyllt år, så då ska man vara trevlig och glad och säga ja tack och välkommen till alla.. Suck. Det jag ser fram emot mest är ju då att träffa mina kusiner som jag inte sett på ett tag, bästa som finns! Men ja, nu ska jag fortsätta göra det jag är bäst på, nämligen ingenting. Puss på er.

Jaså där ser man..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0