Snart färdigpackat !

Har gått runt här i mitt rum i flera timmar nu och plockat lite vad jag ska ha med mig till Linn i helgen, men det är så svårt och jag ångrar mig hela tiden och tvekar. Men ja, nu har jag iallafall hittat lite, som säkert kommer att fyllas på. Kommer ju självklart ha med mig plattång, hårborste, deo etc men det orkade jag inte ta kort påå. Haha så nu är jag sjukt trött och ska snart lägga mig tror jag. Är ju ledig imorgon så det är nice! Mitt tåg går 13.40, så kommer vara framme 14.20. Underbart kommer det att bli, längtar så mycket och jag och Linn kommer ha det sjukt kul, det vet jag redan nu! Puss på er.

Tunika New Yorker 319;-

Klänning Gina tricot 199;-

Shorts Gina tricot från förra sommaren -

Byxdress Gina tricot 249;-

Sovkläder + trosor, haha

Piercingar (av någon anledning)

Armband, för jag kan inte bestämma mig haha

Smink, för jag kan fortfarande inte bestämma vad jag ska ha med mig, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0