Sommarlov imorgon

Som sagt så känns det knappast som sommarlov imorgon, tiden har gått sjukt snabbt bara för man haft så mycket att tänka på den senaste tiden, både i och utanför skolan. Men nu är alltså 2an slut, och jag önskar alla er som ska börja 2an ett fett lycka till, för det stämmer, 2an är värst.. Nu glider man in i 3an och då är det ju faktiskt sista året, så det känns som det kommer att flyta på rätt bra om jag har rätt känsla. Men vi får väll se, tänker inte börja tänka på 3an nu när sommarlovet knappt har börjat. Tråkigt väder, men aja, jag har mitt solarie så jag klarar mig nog rätt fint trots allt, haha. Man får ju änna passa på när solen är framme, så nästa gång solen kommer fram så ligger jag utomhus vill jag lova för den här sommaren ska jag bli brunare än brunast, tveklöst. Men jao, komplicerade tider är det iallafall, men vi får väll se hur allt slutar.. jag orkar inte mer bekymmer, nu ska jag leva !

satsa på bruna ben i år igen?

dock är det inte så ljust i rummet, så jag ser brunare ut än vad jag var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0