Sommarlov nu då alltså

Haha, sämst alltså. Jag planerade allt fel idag, skulle ju vara framme vid Möllan som ligger i Mölndal i närheten av min skola, det är som en aula för er som inte vet, en sal typ. Iallafall, planerade att jag skulle vara där 9.40 men istället var jag där 10.10, och det började kl 10. Så ah, försenad som vanligt, men jag gjorde det inte med flit den här gången. Satt iallafall där, sjöng och hade oss som om man gick i tredje klass. Men nu är iallafall 2an avslutad, känns helt awesome. Fick även reda på att jag kommer få MVG i Hälsopedagogik, underbart. Får se hur resten av betygen ser ut när man får hem dem.. hm. Nu ska jag chilla lite, senare ska jag iväg till mina fina vänner, och sitta där och ha det trevligt för det ser inte ut som det blir så mycket party idag. Behöver nog ändå ta det lugnt, vila bort min förkylning och så. Bröt ihop efter skolavslutningen, orkar inte vara sån här med! Blö på det men ja.


Du säger att du inte vet hur du sårade mig?
Att bli kallad player, att man kan dra åt helvete
och att jag leker med dig, det sårar rätt så mycket.
Tror du jag glömmer allt för att du har sagt förlåt till mig?
Du har inte heller glömt, jag vet fortfarande att jag gjorde fel
Men det är inte bara du som mår dåligt, det måste du förstå.
Jag vet fortfarande inte vad jag vill, eller hur detta slutar
Men jag bryr mig ändå om dig, och hur du mår och känner
Jag är inte självisk, jag kommer alltid finnas här för dig
Jag vet inte hur jag ska lösa detta, kan inte göra det själv
Jag älskar ditt skratt, det bästa jag hör på otroligt länge
Det är verkligen tomt utan dig på något sätt, sjukt tomt
Men om det ska fortsätta såhär, vet jag inte om det funkar

Jag vill bara att du ska veta, att jag har aldrig lekt med dig
Jag har menat de saker jag sagt till dig, du har verkligen fått mig att må bra
Oavsett hur allt slutar, så kommer jag aldrig att glömma dig, för du är bra!
Du ska veta att jag försöker tänka efter med allt, men det är så svårt
Tack för allt bra du har gett mig, du har varit en underbar person
Alex.. förlåt för att jag har gjort dig illa, jag är så ledsen..
Jag finns alltid här för dig, oavsett vad det är
Du är inte ensam om detta, vi är två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0