Stopp?

Vill ni veta vad jag är riktigt trött på? Folk som snackar så jävla mycket skit, och folk som kan med att ljuga för mig. Hur kul är det egentligen? Man pratar med en människa, som man litar på när man sen börjar märka att det är något som inte verkar helt .. rätt med människans förklaringar/rövarhistorier. Det tar ju ett tag innan man börjar tänka efter, och diskutera det med andra som också tycker det låter lite sådär.. skumt. Jag förstår faktiskt inte hur man kan ljuga om så pass allvarliga saker som vissa kan med att göra, det är så otroligt dåligt och speglar bara hur falska vissa kan med att vara. Hur tänker man egentligen? Finns det inte något i huvudet, en röst, eller vad som helst som säger stopp? Nu kanske det inte är bra att höra röster i huvudet, men säger inte ens samvete att det räcker, en gång för alla? Vill man lära känna en person som bygger upp allt på lögner, eller vill man lära känna en person som är ärlig och berättar som det är?

Har nyligen varit med om detta, och jag låtsas som ingenting för jag orkar inte mer problem inom detta område och jag kommer även inte att gå in på detta så mycket djupare, mer än att du ska veta att jag inte är dum i huvudet. Jag fattar vad du sysslar med, och jag vet att du ljuger för mig och för en annan tjej så det är lika bra att du erkänner, och får jag reda på att det du sysslar med är sant så bryter jag kontakten direkt.

 



någonsin sett någon av dessa skyltar i huvudet någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0