Underbar dag!

Har varit ute precis hela dagen idag, och jag älskar solen & värmen! Tog bussen 9.20 hemifrån och mötte upp min kusin Jenny i stan lite innan 9.50 ungefär. Underbart att se min fina flicka igen, saknat henne något enormt. Vi tog 25an direkt mot Lillebybadet och vi var framme lite innan 11, då var det dock fortfarande moln på himlen men de klarnade upp rätt snabbt, så där låg vi mellan 11.00-16.30 och stekte. Härligt med lite färg, och jag brände mig faktiskt inte. Solskyddsfaktor is the shit. Drog till pizzerian här i Torslanda och åt kebabrulle, gah underbart. Orgasm i magen på något gott sätt, muaha. Pappa hämtade oss, och vi satt och pratade hur länge som helst på altanen. Min familj har ju inte träffat Jenny på säkert.. 12 år på grund av olika anledningar. Så det var riktigt kul att ha Jenny här och snart hoppas man få träffa hennes 2 bröder som jag inte fått se på länge, i miss! Jenny tog bussen hem 21.35, får hoppas att vi ses nästa vecka igen!

Oj vad mycket klockan är nu, får skriva snabbt. Har inte gjort så mycket mer av resten av kvällen, bara ätit och smörjt in mig med after-sun för jag känner mig lite öm.. eller vad det heter? Ska ju på Liseberg imorgon med min andra kusin Emily. Ska vara där kl 13, så får iallafall sova lite. Men sen är det ju att duscha som alltid tar sådan tid. Har rivit upp mitt ben lite idag på en stege när jag och Jenny skulle bada (ja, jag badade som fan). Så imorgon är det upp runt.. 10 kanske? Så det är helt okej. Har inte något smink på mig nu heller, så det är inget gnuggande i ansiktet ikväll, så då kommer jag förhoppningsvis inte bli mycket mer pigg idag, så kanske man skulle kunna somna i tid idag? För att gå och lägga sig i tid igår gick ju åt helvete (somnade lite innan 2). Just nu är klockan 23.31, så får verkligen försöka stänga av datorn strax och sova.

emily zamola

kärlek till dig gumman, du är den finaste som finns & jag är så glad att jag har dig. vi sågs senast igår, och jag saknar dig redan. ska bli sjukt kul att gå på liseberg med dig imorgon ska du veta, för du betyder så enormt mycket för mig och jag kan verkligen prata med dig om allt. tack för att du alltid finns, kommer alltid stå vid din sida hela livet ut. släpper aldrig taget om dig hjärtat, du är värd det allra bästa, för du är en så fin och söt tjej som man bara vill pussa och krama. lyssna aldrig på allt negativt folk kan säga, för det handlar bara om avundsjuka. du är en så vacker tjej och man blir så glad av att vara med dig, du är ungefär 3 år yngre, men du beter dig som om du är i min ålder, och det är de som gör allt med dig så bra. du är en av de få människor som står mig allra närmast hjärtat, och är det några problem så löser vi det, finns alltid här för dig, glöm aldrig det. du kan ringa mig när som helst, kommer alltid ha all tid för dig. du stör aldrig. bäst är du och jag älskar dig något enormt! puss på dig, imorgon ses vi! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0