Underbar kväll !

Sitter i soffan tillsammans med min mamma, pappa, och två bröder. Sitter och flippar lite på min äldsta bror som stör mig hela tiden och petar på mig, fular sig. Haha, han har t.o.m anklagat mig för att stå och pussa en gubbe i kylskåpet.. haha. Kollar iallafall på Mr Beans semester som går på 6an just nu men är slut om 10 minuter. Har sett den en miljon gånger men tycker ändå den är lika bra för det. Tror det blir att jag är hemma idag och vilar mig inför imorgon då vi ska fira min äldsta brors 10 års dag, stor kille men liten hjärna.


Han är fan helt ***** * ******* :o han är fast i sitt ****** *****! Skönt att du har fått se hans riktiga jag! Han är och lär förbli en *****! Tycker det här är jävligt tragiskt och att han förlorar universums härligaste tjej <3 Finns här för dig gumman. Älskar dig gumman <3
/Michelle









Kommentarer
Postat av: Chelli

Finns alltid för dig gummsi! Du är värd allt det bästa! Älskar dig! <333

2010-06-13 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0