.

 

Detta går både ut till killar och tjejer, men kanske lite mer till er killar? Det handlar om kalsonger, alltså vad använder du för kalsonger? Enligt mig finns det två typer av kalsonger, dom manliga och dom kvinnliga. Först och främst vill jag bara säga att jag hoppas ingen tar illa upp av mitt tyckande om kalsonger, haha men detta är ju faktiskt min blogg så jag kan ju skriva det allra mesta som inte är riktat mot någon.

 

Det finns de kalsonger, som kallas för boxers tror jag? Alltså de som går ner lite över låren på killarna, detta är de kalsonger jag tycker är manliga. Egentligen vet jag inte varför de är så manliga, men om man jämför med de andra kalsongerna jag kommer nämna, så är dom riktigt manliga, och det är sexigt när det är manligt.

 

Sen finns de, enligt mig kvinnliga kalsongmodellerna, som går som ett par trosor för killen. Trosor är det vi tjejer har på oss, inte killar? Det ser ju sjukt konstigt ut, och på något sätt ser det inte så bekvämt ut, snarare töntigt och riktigt osexigt. Bara en riktigt snygg modell skulle kunna bära upp kalsongerna riktigt bra.

 

Två exempel

Fredrick Ljungberg

______________________________________________________________________________________________

David Beckham

_______________________________________________________________________________________________

 

Visst sitter båda kalsongmodellerna sjukt snyggt både på Fredrick och David, men det är ju inga tveksamheter att de kalsongerna som inte ser ut som trosor, sitter snäppet snyggare och gör killarna snäppet sexigare. Tros-kalsongerna går så bort, hade jag träffat en kille som hade tros-kalsonger på sig så vet jag ärligt talat inte vad jag hade gjort, för jag tycker det är så extremt osexigt och avtändande. Så alla killar, använd er inte av trosorna, jag är rätt så säker på att det är fler tjejer som tycker att de vanliga kalsongerna är snyggare än de andra. Men det är ju självklart upp till var och en för alla har ju olika smak ;) Det hade ju verkligen inte varit fel att ha någon av dessa två pojkar i sin säng liksom, haha! Nej nu ska man inte vara sån, men de är ju så galet snygga, det kan nog ingen neka. Grawr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0