Vad händer om man slutar kämpa för det man vill ha?

Just nu ligger jag i min säng som vanligt och ska stänga av datorn efter det här inlägget. Jag har inte packat klart, så jag får gå upp lite tidigare imorgon men det spelar ingen roll. Ska ta bussen hemifrån mig vid 12.30 kanske, så jag har ju tid på mig I think.. Är riktigt trött nu för en gångs skull så det är nog bra om man utnyttjar det på bästa sätt. Är väll inte på världens bästa humör, är aldrig det när det är så här.. Men ah, livet går väll vidare eller vad är det man säger?

Haha, blev så stolt över mig själv när jag lyckades med detta! Har gjort så här sen jag var liten, att yoghurten längst upp inte ska "gå sönder" and finally I made it. Fett proud. Haha :(







Tänk om du ville ha något, som du beskriver att du vill ha så mycket och som verkar betyda så mycket för dig.. kämpar inte du för att få det du vill ha då? Det kan handla om vad som helst, förutom kanske helt omöjliga saker. Men det du beskriver är inte omöjligt, men du drar dig tillbaka ändå. Det visar att det du nu ville ha så mycket, tydligen inte betyder så mycket som det verkade som och det får en att tänka efter lite faktiskt. När man ger upp det man vill ha, så kämpar man inte, då låter man det ske och då blir det som det blir. Jag kommer alltid kämpa för det jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0