Vart är den riktiga svenska sommaren?

Var precis ute och solade i ca 1,5 timma. Vädret sa att det skulle vara soligt hela dagen idag, men vad händer? Jo, det gamla vanliga. Molnen kommer fram och gör så att solen försvinner och jag ligger kvar och känner hur jag sakta men säkert bleknar bort.. Funderar nu på att åka och sola solarium istället, eller vänta på att solen kommer tillbaka.. Svårt val, men vi får se vad som händer, dagen är inte slut än. Ligger och smsar med min nya "bror", haha helt awesome kille :) Nu ska jag kolla färdigt på den filmen jag inte hann se klart igår kväll för jag somnade, tihi. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Alex Ballex

Kunde bara inte motstå att påpeka att du är lika awsoom stor syrran min :)

Du ska se brännan fixar sej riktigt het innan sommaren gått in i sin riktigt glassiga st3k fas :)

Och apropå det min blogg har fuckat ur kan inte ladda upp något så bara ganska gammla inlägg nu,går inte ladda upp bilder osv nu..fast kan bero på min dator också men anyway :/

2010-06-17 @ 16:03:05
URL: http://rosaaalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0