Vem sa att livet var lätt?

Det kommer alltid finnas uppförsbackar och nerförsbackar i livet, ingenting kommer någonsin att vara lätt. Det är inte alltid den enkla vägen, som är den lyckliga vägen. Men det är ditt liv, och det är det enda du har. Oavsett motgångar, så måste man alltid se framåt, måste alltid se ljust på saker som man bara ser negativt på. Jag brukar oftast göra exakt tvärtom, så som man inte ska göra. Jag kan gräva ner mig själv, inte se någon mening med något eller göra ännu värre saker. Detta kommer bli jättejobbigt, jag visste att jag skulle bli sårad i slutändan, jag kände det bara på mig. Så från och med nu så vill jag inte ha något seriöst med någon, jag vill vara ifred och tänka på mig själv - leva livet, och ha roligt. Det kan väll inte vara så svårt, eller? Jag hoppas du kommer att må bättre förr eller senare, jag lekte aldrig med dig ska du veta.. aldrig. Nu är det som det är, det enda man kan göra är att se framåt. Se framåt för sin egna skull.

:( sucks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0