Waha, ägd !

Kan bara skriva såhär lite kortfattat, Madeleine Seflin är bäst på att äga folk, helt klockren text och jag är så glad att vi har börjat prata med varandra. Sjukt bra tjej som förtjänar det allra bästa! :)

Hur som helst ligger jag fortfarande och väntar på solen, och kollar även på 'Raise your voice' som jag har sett tidigare men som jag tycker är en helt underbart bra film. För er som inte visste så finns den på youtube, det är bara att skriva in 'Raise your voice part 1', så kommer filmen! Det är riktigt bra kvalité med för att vara på youtube, så jag lägger in part 1 för er som vill se lite iallafall, filmen är starkt rekomenderad!


 

gammal bild på mig från räddningstjänst lektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0