What a night !

Haha, ja ignorera mitt tidigare inlägg (n)  Nu är jag iallafall hemma i min sköna säng, sov ju hos en snygging ikväll, grawr. Åkte ju som sagt till Lisa och Emelie igår, och vi skulle försöka hitta på något att göra eftersom det ändå var skolavslutning. Vi snackade med Johan i vår klass mycket, men inte mycket hände. Vi var hemma hos Lisa och chillade, och Emelie var sjukt rolig eftersom hon druckit lite.. haha. Vi drog iallafall från Frölunda till Tynnered och hem till mitt lilla ex, hade det trevligt, alltid kul att träffa gammalt folk som man saknat. Men jao, mådde lite dåligt just då eftersom klockan var runt.. 23? och jag åt senast vid 11, haha så det snurrade lite extra i mitt huvud.

Vi tog bussen tillbaka, och gick hem till David som hade Jens där, och sen satt vi där och krökade lite hela natten tills vi blev utslängda vid 3 för vi väsnades så mycket, haha! Hade iallafall sjukt kul, och nu idag är jag heeelt seg i mitt huvud och vill bara sova. Uppdaterar om en stund!


Bild 1 Emelie

Bild 2 Lisa

 

Ni var iallafall kvällens finaste sällskap. Ni betyder så mycket för mig och ni finns alltid där i alla lägen och jag är så glad att jag har er två. Ni kan alltid få mig att skratta, även fast det inte är så svårt att få mig att le, haha. Tack för en underbar kväll tillsammans med er, och imorgon ses vi åter igen för att styra upp skiten! Puss på er, big love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0