Woho vilken midsommar !

Ja det blev då en riktigt bra midsommar iallafall. Som jag skrivit tidigare så började dagen med att handla mat inför middagen tillsammans med Emelie, Jenny, Lisa och Linnéa. Middagen ägde rum klockan 18, och blev faktiskt mycket lyckad (kanske för att det inte var jag som stod vid grillen eller spisen). Maten var alltså väldigt god, och det var mysigt sällskap såklart.

När vi sedan trodde vi skulle till en fest i Frölunda blev det ändrade planer eftersom vi inte fick tag i Emelies kompis som skulle möta oss, så vi bestämde oss för att åka hem till Jacob i Backa där han hade lite krök eller vad man ska kalla det. Så vi tog nästa buss mot Backa då, där Calle och Oscar mötte upp oss. Det var nice folk, bara killar men, haha. Hade sjukt kul och fick skratta riktigt mycket. Blev även att jag, Emelie och Jenny stannade över tillsammans med resten av folket som var där, Linnéa och Lisa tog taxi hem, och om någon tror att det var lätt att sova med en annan på en madrass, samtidigt som det är typ 3-4 andra personer i rummet och skriker, gapar och skrattar, så tror ni fel.. haha! Somnade kanske lite efter 5? Väcktes av Jenny klockan 6 som ville ta bussen hem, men det slutade med att vi sov vidare till 11 eller något. Då kände man sig inte pigg och fräsch kan man säga.

Så vi tog bussen därifrån tillsammans med Oscar och Calle vid 12 kanske. Var helt död på bussen kan man säga eftersom man var uppe tills solen lyste in genom rullgardinerna.. Haha, så jag Emelie och Jenny åkte hem mot Lisa där vi sedan solade lite och sånt där. Myspys och nu sitter jag här i soffan och är fett trött och vet knappt vad jag heter. Men bilder blev det! Tack för en sjukt kul midsommar!

vingligt för mig

Helt awesome

fler bilder kanske kommer upp senare

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0