Wöhöhöhö hej rubrik

Dagen i kortfattad mening; har varit i skolan en stund. Fick reda på att jag kommer få VG i psykologi och även kanske MVG i svenska b, underbart. Hm, försov mig på morgonen så hade bara en lektion, haha. Efter skolan åkte jag, Johanna, Emelie och Lisa till Frölunda torg och kollade runt. Hittade en tunika som jag kommer lägga upp en bild på senare. Kom hem för en stund sen nu, och jag ska bort till vår lekplats för min brors klass ska spela brännboll, och anhöriga ska kolla på.. kul! HEHE









Testade även det som vi tjejer kallar för "fjortis shorts". Seriöst, skulle aldrig kunna gå runt med dessa mer än hemma. Sitter ju som ett par trosor typ, haha. Köpte dom inte. Diss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0