Badhuset strax

Hola! Kort om gårdagen; vi åkte till några tjejkompisar och satt där tills klockan 1 och chillade och hade det allmänt trevligt, idag blir det även utgång om allt ska gå som planerat - mer om det senare!

Snart ska jag, min pojkvän Johan och Oskar iväg till Sannarpsbadet som ligger i Halmstad och leka av oss lite. Det var riktigt länge sedan jag var på ett badhus, okej kanske i somras men anyway, så det ska faktiskt bli lite roligt. Vi åker nog om ca 1 timma, och som sagt så blir det förmodligen utgång senare ikväll. Innan vi går ut, så ska vi inom stan eftersom jag ska se om min puderrosa tunika finns kvar i en affär, hade varit så bra om den fanns kvar för den var riktigt fin.









Det ser väll lite mysigt ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0