HEEEEEEJ

Nu sitter jag här igen, efter en lång rätt skön dag då man inte gjort speciellt mycket. Var uppe till 4 kanske, men det är bara för jag har ändrat om tiderna totalt eftersom jag varit sjuk i en vecka. Sova hela dagarna, vara uppe hela nätterna, så vi får se hur pigg jag kommer vara på måndag..

Förövrigt, igår var det fest hos Marty som hade fyllt 18 år. Hade en riktigt trevlig kväll tillsammans med allt folk, och tyvärr glömde jag kameran men ser jag några bilder så åker dom upp på en gång. Ni får nöja er med några ego pic på mig själv..









cuute huuh ? xd


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta inte illa upp nu men varför gör du allt så med munnen? hehe

2010-03-19 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0