HEEYYY nu kom jag och tänka på en till sak

Ni och vi som använder löshår, alltså exstensions, hur ska man hålla det fint? När man köper det, så är det ju så otroligt långt och om man sätter i det i sitt hår utan att klippa till det, så ser det ju otroligt oäkta ut och jag är väldigt mån om att det inte ska se oäkta ut för jag tycker det är extremt pinsamt när man själv ser små fjortisar i stan som inte vet hur man använder löshår.

Själv har jag använt löshår sen i 8an, alltså i tre år nu och jag tycker det är riktigt irriterande att alla andra också har det nu, det var ju speciellt att vara "one of a kind", då det inte var någon som använde det, iallfall inte så många vad jag vet, eller vad tror ni?

Nu tappade jag min lilla röda tråd här, så tillbaks till ämnet. Hur ska man göra för att hålla sitt löshår fräscht? Det är verkligen något jag behöver veta, desamma gäller med klippning och sånt, hur klipper ni? Jag har i tre år levt på egna kunskaper om detta, så nu vill jag höra era! :D



jag för tre år sen med löshår!


jag (tagen igår) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0