Jag hatar slitet hår!

Visst är det tråkigt, när man är så mån om sitt hår, dvs tvättar det varje dag, gör det fint varje morgon och liknande. Men av detta så ska det tyvärr bli slitet, och det är riktigt tråkigt. För tar man verkligen hand om sitt hår när man bara låter det vara? Inte kamma igenom det, inte platta, inte föna, inte duscha - ingenting.

Det jag har börjat tänka på är att alltid använda inpackning minst en gång i veckan, och det har jag gjort i ett x antal år nu, men hjälper det verkligen? Det kanske hjälper lite, men i så fall inte för mycket. Använder även ett otroligt bra värmeskyddande för mitt hår när jag plattar det & fönar det och det funkar verkligen otroligt bra och håret blir helt mjukt, men nu är ju det också slut. Jag tycker synd om mitt hår, iallafall lite.. För jag vill verkligen få längre hår, men när man klipper sig så blir det ju kort och så fort det växer ut en 3 cm så klipper man av det med, så är det samma längd igen. Men om man struntar i att klippa sig så slits ju ändå håret, och då går ju topparna av ändå..



dock är det ju mitt löshår som är slitet just nu, men ska sätta i nytt när som :) så klaga inte :(
och datumet är fel fel fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0