Kommer ni ihåg...

Mitt paraodi videoklipp ? :D Laddade upp det på bilddagboken idag, där mitt användarnamn för övrigt är suulia. Eftersom jag hade ett gratis fokus kvar, (bilden visas inför hela bilddagboken, eller dom som är uppmärksamma dvs.) Folk började kommentera som galningar och skrattade åt mig och vissa blev t.o.m förbannade på mig för de förstod inte att det inte var seriöst (a)



här har ni en återblick från videobloggen som gjordes i september förra året, och glöm inte ; jag är inte seriös ! :)


Kommentarer
Postat av: Kristin Axén

Hahahha du e sååååååå sköööön!! jag bara älskar denna videon:D<3

2010-03-03 @ 19:01:00
URL: http://axenkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0