Min dag

Har ju som sagt ledig resten av veckan ut, så idag tog jag bussen hemifrån vid 11 för att åka in mot staden och träna lite och känna sig både nyttig och duktig. Har tränat 2 gånger nu denna veckan, och det känns helt lagom men hade gärna velat klämma in ett tredje pass. Efter träningen (där jag ansträngde mig otroligt mycket) så gick jag in i Nordstan och kollade kläder, och hittade även lite som jag köpte. Känner mig så mobbad när man går runt och kollar själv, men saken är att jag shoppar bäst när jag är ensam för då känner jag mig inte stressad & jag koncentrerar mig även lättare.



enkla solglasögon till sommaren



tröja/jacka som passade bra .


Kommentarer
Postat av: mikaela

vart finns den jackan att köpa?:D

2010-03-04 @ 00:28:00
URL: http://mickizmood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0