Sitter hemma hos min pojkvän

Just nu sitter jag och min pojkvän i soffan och har precis kollat både ett avsnitt av Simpsons och Halv åtta hos mig. Tidigare var vi iväg på Maxi och köpte godis och en cola burk. Vi ska nog iväg snart till hans kompis och ta det lugnt där och kolla film eller liknande, vet dock inte vilken film men det får man väll se.

Förövrigt gick resan bra, inga förseningar eller något alls var det med tåget, iallafall inte mitt men man hörde i högtalarna hur sent det ena och det andra tåget var, så det är ju inte kul för de som åkte dom tågen. Nog snackat för mig, är extremt trött och har legat och halvsovit vid tv'n. Nu säger min pojkvän att jag ska komma till rummet, undrar vad som väntar?;) Nej, men han ska visa något på datorn, vi hörs igen!



gammal bild jag målat till min pojkvän på paint
ca 1 år gammal, och oj vad jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0