Vad som hände i helgen

Har ju inte bloggat så mycket det senaste, så då kan jag ju ta och berätta lite om min helg efter som jag inte har så mycket för mig just nu, förutom att jag är äckligt kissenödig. Men men, då kör vi yao

Fredag; Idag var jag ju sjuk, så jag vaknade kl 8 på morgonen och satt vid datorn i stort sätt hela dagen och kvällen och tyckte riktigt synd om mig själv eftersom jag inte hade något att göra, och dels för att jag inte kunde göra något. Folk frågade om man skulle med hit och dit, men jag fick sitta där med god min och tacka nej. Sånt suger riktigt mycket, så jag gick och la mig rätt så tidigt bara för att få den tråkiga dagen överstökad.

Lördag; Den här dagen hände det desto mer, dock var jag fortfarande lite krasslig. Vaknade normal tidigt på morgonen, duschade och fixade mig lite snabbt. Klockan 14.30 tog jag och Emelie bussen hem till henne, vi var där en stund och chillade och pratade om allt möjligt. Vid 17-18 drog vi till kärra för vi skulle köpa onyttigheter på ICA. När vi var påväg att åka hem så åkte vi till Emelies kompis och satt där en stund och snackade lite. Därefter tog vi våra feta moppar och åkte runt lite i området som små töntar, och stötte även på en killkompis till mig och en annan snubbe. Var lite med honom och sånt, i en 45 minuter eller något. Därefter såg vi 3 som var från början, på The Cave, skräckfilm som jag redan sett en miljon gånger så jag var inte så rädd :] Runt 23 åkte vi hem till Emelie, där det vart lite party med Marcus och Joakim, hade roligt och sånt, men det roliga ska ju alltid spåra ur. Gick och la oss vid 4, efter en jävligt lång dag.

Söndag; Vaknade upp tidigt flera gånger, och mådde lite halvt kasst men det var faktiskt inte så farligt som tur var. Gick upp och duschade och sånt, och strax där på tog både jag och Emelie bussen därifrån, jag skulle hem och hon skulle till sin pojkvän. Chillade resten av söndagen och massa sånt där.



Joakim, Marcus & Emelie <3


Guuys


Det är jag som kan ta kort ja


vackert killar


emelie & jag


aw





vi behöver ju inte nämna hur lördagskvällen avslutades, eller hur? ;)
haha aboooooooow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0