-

Nu blir jag sådär, fett taggad på att göra om lite i bloggen. Inga stora saker, för det är jag alldeles för trött för, men iallafall något. Får väll se vad som händer. Känns som jag ska somna nu när som helst, och jag saknar din röst! Måste även fixa med ett svenska arbete som ska vara inlämnat imorgon, som jag inte kommit så långt på, men men. Så om det ser konstigt ut i bloggen så kan det finnas en orsak till varför.

Iallafall, har precis ätit gröt som min mamma gjort åt mig. Senast jag skulle göra gröt, så kokade mjölken över och det blev märken på spisen som fortfarande syns. Så jag får inte göra gröt själv, så då fixar min lilla mamma det åt mig. Gulligt. Sen är det även planer på att vi ska bygga en friggebod åt mig här utanför huset, för jag är trött på mitt rum och vill ha en dörr, för det har jag inte för tillfället. Nice kommer det att bli, nästan som att flytta hemifrån (; haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0