<3

Im ligging in my bed och lyssnar på Absolute kidz @ spotify just nu, saknar dom låtarna som bara den. Man blir påmind om barndomen då allt var lätt. Iallafall lättare än vad saker är idag. När man var liten kunde man bli ledsen när man tappade sitt gosedjur, när man ramla och slog sig eller när man inte fick som man ville någon gång då och då. Nu i det 'verkliga livet' är det större saker man blir ledsen för, och jag tror inte att jag behöver nämna så mycket mer. Jag försöker hela tiden, och jag tror att en dag kommer det göra nytta för mig själv. Men men, ligger och väntar på ett samtal nu, ska bli skönt att prata med en fin röst.





jag kan vara varm, jag kan vara kall, jag kan vara allt du vill ha
hur svårt kan det va?


tönt är jag som fastnar för sånna här låtar.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0