Äkta människor stannar kvar vid ens sida, och flyr inte iväg .. (u)

Jag kanske trodde för mycket om dig? Jag vet inte, jag vet inte vad jag ska säga. Kanske blir bäst så här ändå, men det gör ändå ont. Trodde väll för mycket och från och med idag ska jag sluta tro, och sluta hoppas för det finns inget som heter tro och hopp för mig längre, för hur mycket man än hoppas och tror så slutar det alltid med att man blir sårad eller sviken av personer i ens omgivning. Nu är du bara en dröm, jag ser oss ibland i vårt sagoland där vi ses och umgås en stund. Vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm. Jag vill så gärna skriva en sak, så någon kunde förstå och vakna, berätta om hela mitt liv. Men det går inte. Jag vill inte mer. Alla lämnar en, och alla sviker en, men aldrig trodde jag att du skulle lämna mig.


Tänk om alla kunde säga så fina saker som du säger till mig, och mena det

this world wont let me go


Kommentarer
Postat av: linn johansson

jag menar det jag säger! du är en tjej med ett hjärta av guld! love you<3

2010-05-30 @ 10:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0