Bikini panik ?

Ååhh jag vet inte vad jag vill ha för bikini. På ett sätt vill jag ha bandeu bikini, för då slipper man de mest synliga linjerna. Men jag tycker ändå vanlig bikini är fint med? Hm, svårt val. Får kolla i stan imorgon och se vad jag hittar, och så får man hoppas att mamma ger mig pengar ;*

Det är en sån här jag menar när det gäller att inte få så mycket linjer, tänker ju då på axlarna.

 

 

 

 

 

eller den här? den var ju lite 'roligare' eller vad man ska kalla det, och även billigare. Men då får jag ju ränder efter solen. Känner att jag har stora problem just nu.. Hm, staden får avgöra mitt beslut imorgon. Vem vet, kanske sitter sjukt dåligt på mig båda två?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0