Blö :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Huvudet är rätt tomt just nu och jag känner mig förvirrad för jag förstår inte vad som händer just nu. Du vet vad jag tycker om dig, men jag vet inte hur lång tid allt kommer att ta. Jag bryr mig om dig och uppskattar allt du sagt. Jag tycker absolut inte illa om dig, du är bra! Fan vad sämst man känner sig som skriver detta på en blogg, men aja vem läser den egentligen? Haha

Förövrigt så har jag precis skrivit nationella i matte b, och jag behöver inte ens skriva hur ’bra’ det gick haha. Ska bli skönt med ett IG faktiskt, eller inte men care på det. Nu ska jag gå ifrån skolan om typ 5 minuter för att bege mig hemåt och skriva på ett arbete som ska vara inlämnat imorgon, men har dock inte instruktioner så vet inte riktigt hur jag ska göra? Usch vad allt snear då.

 

Kom hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0