Datanörd ya0

Nu sitter jag vid datorn igen och har svenska lektion, detta är min näst sista lektion, så idag slutar jag 15.15. Direkt efter ska jag ta spårvagnen och buss till Camilla, så ska vi fixa solkort och så ska vi sola en stund. Underbart säger jag bara, börjar känna mig blek nu.

Hur har den här dagen varit, jag vet inte. Allt känns rörigt och det är inte mycket jag får grepp om just nu. "Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya" - jo tack. Dock glömmer jag inga bekymmer, utan de byggs på rätt ofta. Känner att jag behöver rensa mina tankar, men vet inte vem jag ska göra det för. Orkar inte framställas som ett problembarn som ska snacka om sina problem och framstå som något jag inte är.

Well well, couldnt care less about myself. Mer tankar åt andra, mindre åt mig. Jag är inte egoist iallafall, och det är ju bra det med, eller hur? Ska snart få reda på vad jag fick i svenska b nationella, har inga stora förhoppningar men man får väll hoppas på det bästa. Uppdaterar mer senare.


allt det här suuuuuuuger !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0