Det är varmt varmt varmt varmt, i like

Inga mer leggings för min del om vädret fortsätter som det ska, helt sjukt skönt väder ute, och ja, jag får vara inne för jag har faktiskt varit ute hela dagen som jag redan har bloggat om. Jag luktar konstigt just nu eftersom jag smörjt in mig i after-sun, det luktar typ herr-parfym eller något sånt. Jaha, vad ska jag skriva mer nu då? Brukar alltid ha så mycket att skriva, tankar och sånt men tyvärr känner jag inte jag att jag kan skriva om allt i en blogg som alla kan läsa, vissa saker är lite för personliga. Kanske ska börja skriva ner det i en dagbok eller något? Haha, känner mig som 10 år igen då.

 

nu kan jag gå i den här tunikan eller vad fan det är utan leggings ;d

underbart ya0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0