Det finns vissa människor som kan få en att må så bra!

Jag har mina vänner, och jag har min familj som alltid finns där för mig och som jag älskar så högt. Sen finns du, som alltid kan få mig att skratta och som t.o.m sjunger för mig så jag ler som jag vet inte vad. Tack Alex för att du finns, allt du säger betyder så otroligt mycket och du får mig att må bra. Du är en av dom som får mig att orka ! <3


Tack ! :)

 

nu ska jag kolla film med min pappa, ska bli sjukt skönt faktiskt eftersom det var längesen, efter det blir det att prata i telefon igen. Underbar söndag med grillning, en sjukt snäll och go kille, träning, galna saker, film, mys, ja allt. Detta får mig att må bra.


Kommentarer
Postat av: hahahahahhah

ahahhahahahahhahahah

2010-05-24 @ 12:40:11
URL: http://hahahahha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0