Detta är ju helt sinnesjukt ?!

 

För det första undrar jag, vem i hela världen är så dum som ger cigaretter till ett barn som bara är 1,5 år och sen låter det fortsätta på det viset? Barnet röker 40 cigaretter på en dag, 40 cigaretter ! Det är 2 paket om dagen. Tänk på barnets små stackars lungor. I artikeln beskriver pappan att han tycker hans son ser frisk ut så han förstår inte problemet. Seriöst, jag tror jag vill skjuta honom. Klart som fan inte det syns på utsidan - än. Det är ju insidan av vår kropp som påverkas av cigaretter främst. Lungorna förstörs och även munnen, tänder etc. Jag blir så frustrerad på sådant här. Så himla synd att folk inte tänker nu för tiden, för det är verkligen sant. Anledningen till att barnet inte slutar, är för att föräldrarna tycker han blir så hysterisk och liknande. Helt galet, så de vill hellre att barnet ska dö otroligt mycket i förtid. Hur många börjar röka redan vid 18 månaders ålder? Hur länge kan detta barnet leva om det fortsätter röka, kanske vid 30 års ålder eller vad kan det vara? Har inte koll på sånt, jag vet bara att det är sjukt hemskt att det ska behöva vara såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0