Detta gillas inte !

Vad har vi sagt om sånt här? Detta gillas absolut inte. Jag ska faktiskt fylla 18 år, man kan ju inta ta fel på 4 år iallafall. Kanske 1-2 år men bannemej inte 4 långa år. Ser jag så ung ut verkligen? ;( Usch, 14 år.. Det var längesen jag var det. Då man var ung och riktigt dum om jag får säga så om mig själv. Tror nästan alla är lite dumma i den åldern, eller var jag bara ensam om att vara det? ;d haha. Glad att den tiden är över, det var ju då hormonerna spökade som mest för mig iallafall, och det var sjukt jobbigt. Ja ja, nya tider, nytt humör. Eller? Skumma saker det där, för nu har jag nog tappat den röda tråden i det här inlägget, så tror det är bäst om jag avslutar snart. Jag ser i vilket fall som helst inte ut som 14 år, det ska ni alla ha väldigt klart för er och fuck den som säger det igen ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0