Dunk dunk dunk dunk..

Har så galet mycket huvudvärk just nu så det finns inte.. Men jag antar att jag bara har mig själv att skylla eftersom jag äter och dricker för dåligt, men men. Har i vilket fall som helst städat färdigt mitt rum, dammsög och allt ju. Kände mig som en städh*ra. Dagen har väll varit för jävlig som sagt och jag orkar inte skriva om.

I vilket fall som helst så ligger jag i min säng nu, har precis ätit lite för första gången sen kl 11 så de känns rätt skönt. Kollar lite Twilight, den enda filmen jag kan se flera gånger om på kort tid. Jag älskar den! & jag längtar så mycket tills nästa Twilight film kommer ut, tror den kommer i sommar. Vill du gå med mig då? ;$ Har så galet tråkigt , vill göra något nu men jag orkar helt enkelt inte. Blöööööööö kan du ringa mig någon gång ? :)


åååhhh,, se den med mig  ??! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0