Eurovision song contest 2010

Ja, det blir att jag ska kolla på det trots att Sverige inte är med. Det är ju ändå en tradition att kolla på både Melodifestivalen och Eurovision, i alla fall i min familj. Sverige var ändå dåligt så varför ska Anna som representerade Sverige vara med? Nej nu ljuger jag, försöker bara få det mer värt att se programmet, misslyckat. Kommer i alla fall inte bara sitta och glo, kommer ha med datorn också för att inte somna eller något. Mitt humör är som det är, but hey, det kunde varit värre, typ att jag hade glasögon eller något. Nej nu ska jag inte börja hacka på alla som har glasögon *sorry* men tycker det är fult. Nu kom det igen *sorry*. Men jag menar det. Haha :(

Här är den låten jag tycker ska vinna, dels för att killen är HOT och dels för att låten är bra i sig. Men har dock bara hört denna och Sveriges bidrag (som nu inte är med), så vi får väll se om det kommer någon annan bra låt. Nu börjar det om 2 minuter, kommer uppdatera! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0