Fördomar

Varför har så många så galet mycket fördomar om mig och säkert många andra tjejer, som är blondiner. "Är man blondin så är man korkad", men åh idiot. Vem är så dum som tror att kunskapen sitter i hårfärgen, blir så galet irriterad på det. Får oofta dessa kommentarer av invandrare/blattar/utländska tjejer, kalla det vad du vill. Vad kan det handla om egentligen? Att killar som är utländska hellre drar blicken till en 'dum' blondin än till er? Tråkigt va, men det är inte alltid något vi blondiner/svenskar/svennar jämt uppskattar heller. Säger verkligen inte att alla blattar är på det här viset, för jag har såå många kompisar som har utländsk bakgrund som är världens bästa, men vissa blattar visar ingen respekt. Svenskar kan också vara riktiga idioter, men det är något med att många blatte tjejer har något emot mig, och jämt vill slå mig? Har aldrig stött på någon svensk på stan som vill slå ner mig, men ofta invandrare? Nej jag är inte rasist, och drar inte alla invandare över en kant, men ni som känner igen er kommer ju förmodligen ta åt er. Blöblöblö, sen om ni ska kalla mig något, så kan ni väll säga det på svenska så jag förstår? walla

hej jag heter julia och är dum i huvudet för jag är blondin

bild från 2008, hetsa inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0